SLUTSPEL!!

wohooo! Brynäs kommer med i slutspelet och det är sååååå härligt! =)
De spelade igår mot Timrå hemma, och vann med 4-3. Jag kunde tyvärr inte gå eftersom jag jobbade. Men iallafall så drog jag hem när jag slutade, hann lyssna på tredje perioden hemma på radiosporten. Skyndade mig att göra mig iordning, duscha, byta om, fixa sedan åkte jag till Susa, där Sara & Stina också var. Eller ja, innan jag åkte dit så stannade jag på Donken i Valbo.. Jag var så satans hungrig så en liten cheeseburgare blev det. :) Hade dött annars.
Efter en stund så åkte vi iallafall in till stan, det var redan lång kö utanför Heartbreak och klockan var bara efter 22 (!!) Men de hade ju sagt att man skulle komma i tid om man ville in så..^^
Haha jag fick världens problem med vad bandet hette när vi var där, jag ville kalla de Linkin Park, men det var ju fel så då tänkte jag Jurassic Park.."-NEJ! Vad fan hette de nu då...Backyard Babies!" Haha! Detta hände ett par gånger under kvällen, men det gick bra ändå. Under kvällen träffade jag också på folk man känner, så det var skoj. :) Brynäspojkarna var också där, en liten del av dom iallafall. ;p
Kom hem runt 03 inatt och slocknade direkt i sängen. Hur som helst var det en rolig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0