pissdag

idag har det varit en riktig pissdag! trökig.
allt började igår kväll då jag kände att jag började få ont i halsen och huvudet. hittade ingen alvedon så jag gick och la mig, hoppades att det skulle gå över under natten. problemet var bara att jag inte kunde sova!! satan så drygt det var, gick upp vid 4.30 för att se om det verkligen inte fanns nån alvedon eller vad som helst mot huvudvärk.. men icke. gick och la mig igen, men kunde fortfarande inte sova. gick upp tidigt, gjorde mig iordning och gjorde mig iordning sen åkte jag till willys i sandviken och lämnade mitt cv till chefen. de håller på att bygga nytt willys inne i stan och det kommer bli mindre tider på maxi så då kan jag lika gärna söka dit. var in på maxi i sandviken en snabbis också.
efter det åkte jag hem, var ute med vovvarna, åkte till farmor och farfar som bjöd på lunch. sedan hem, fixa om och åka till hockeyn. brynäs förlorade mot fbk. efter det skjutsade jag ner lite folk på stan och sedan med susa hem.
min pissdag i korthet kan man säga. :)
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0