OOJA!

- Brynäs mot slutspel!
Satan vilken bra match det var igår! Jag har inte varit med om att jag varit så nervös på någon annan match den här säsongen! Den matchen är helt klart bland de bästa och roligaste den här säsongen. Första perioden ägde Djurgården, sen i andra och tredje så blev Brynäs bättre och bättre. I första perioden hade DIF lätt kunnat leda med typ 4-0, men Lindbäck var klockren igen, hoppas han blir kvar.. Matchen slutade iallafall 4-2 till Brynäs som nu slipper kvalseirespel.
Hyffsat bra tryck i Läkerol också, så det var skoj. :)
Efter matchen så drog jag mig hemåt duschade, och fixa innan jag drog in till stan igen för att gå på '60'-årsfest, det var nämligen Emil, Byman och Robin som alla fyllde 20 år, så de hade fixat fest tillsammans och hade hyrt ett ställe i stan där det var massa trevligt folk som man inte sett på jättelänge. Så det var trevligt. :)

Idag har jag inte gjort mycket alls, var uppe hos farfar på sjukhuset och hälsade på. Sedan har jag bara vart hemma och slöat. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0