Hockey och Leksand

Igår hämtade jag Linda Fe på tågstationen vid 15.30, vi drog till Max och käkade lite innan vi gick på hockey! Jag tror faktiskt hon tyckte det var lite skoj iallafall :) Brynäs spelade förövrigt mot Södertälje och vann med 3-1! Haha, när vi var på Max och skulle beställa mat så hörde hon i kassan inte vad Linda sa, så jag och hon i kassan började asgarva medans Linda försökte få fram vad hon ville ha.
Idag var det upp ganska tidigt, för att jobba ett litet snabbpass. 11.30-16. Efter det var det skynda hem, hämta upp Linda och Anna så åkte vi till Leksand, vi gjorde ett stopp i Borlänge som vi lära åka igenom för att lämna en grej till en som mamma känner. Han hade glömt en grej från gårdagen ¨när han var här i Gälve. Så vi lämnade den och fick ett "Stråålande" på dalmål. :D Så skön dialekt!
Sedan vidare mot Ejendahlsarena i Leksand. Jag hade min Brynäs halsduk så folk inte trodde jag var Leksing ;) Haha! Vi gick  runt lite där inne och såg en Erik, en Danny och en Matte backstage i sina loger. Efter en hel del gratis-ätande och flummande så började genrepet. Kan hon som ska föreställa 'programledare' innan Mede lägga av! Blä.. inget var ens roligt. ;/  Vi fixade kanonplatser och sedan var det bara att vänta tills de fjärde artisternas tur. Baby Goodbye heter låten som säkert väldigt många vet redan^^ Och den var faktiskt riktigt bra! Inte riktigt det man tror eller förväntar sig av dom, men det gick! :)
Sen när Mello var slut så drog vi ner på parkett där det intervjuvades för fullt. Sket i det och drog och hämtade jackorna och drog ut. Hämtade bilen, sen träffade vi på en riktigt glad Danny efteråt. =) Det var ju ett tag sen så det var skoj. :)
Linda: Det luktar fil?
Danny: Har du en filbil?! :D HAHA
Det luktade faktiskt fil i hela området.. vet inte riktigt var det kom ifrån, men skumt vare iallafall.
Danny såg mina skor och sa: Fan vilka snygga skor!
-Elin: Tack :) -Linda: tack! Anna: -Tack! eeh? det var jag som fick komplimangen ;)
"Säg inget till nån men.. Sieg heil.. tpss.! "
"Oj, ursäkta är det här damernas? - Nej det är smink och hår!" xD HAHA!
Och seeen.. puss och kram och så lära de dra. Linda skulle kasta ner honom i snödrivan  också men han asgarva? xD Hade en väldigt rolig dag iallafall. Vem har inte roligt med LindaFe? ;) När vi drog oss hem så stannade vi på Max i Borlänge och käkade lite, och vad händer inte om inte hon i kassan inte hör vad Linda säger igen!? Hahaha! Asgarv igen. Och Linda säger; "Ja, ursäkta men jag är från Stockholm!" Och hon i kassan; "Det gör inget... x)"
Imorron blir det hockey och fest. Emil fyller 20 år så grattis! :)


Kommentarer
Postat av: Linda

AHHHHH vem har inte kul med Elinpelin :')

OCH DOM VAR DÖVA I KASSORNA!! ;/

puss på dig

2009-02-21 @ 21:26:07
URL: http://felindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0