Har inget bättre för mig så...

Dagens frukost: Haha! Egen gjord hamburgare med grillkrydda och toastbröd ist för ham. bröd. ;) + vatten
Dagens händelse: Yarp!
Dagens planer: Sova :)
Dagens vill ha: Canada Goose-jacka, ljusrosa(!!!)
Dagens saknad:
Susanna faktiskt, har inte träffat henne på väldigt länge.
Dagens drog: Samma som alltiD antar jag.. always coca-cola ;)
Dagens tråkigaste: Skulle träffa en person, men det blev inte så.
Dagens finaste: Min Canada Goosejacka... ;/
Dagens köp: En cola, 2 pizzor och en kebab. Dock åt inte jag allt, bara kebaben och colan:)
Dagens mat: Se dagens frukost ;D (och kebab såklart) HAHA
Dagens sms: Jonte. ;)
Jag har på mig: Just nu äre mysbralls och en dragkjedströja.
Jag längtar efter:
Sommarrrrrrrrrrrrrrr.. Please give me.FORT!

aa.. nu orkar jag inge mer. :) Imorron ska jag jobba. 15-20.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0