Girls Night

Igår var jag, susanna, stina,  sandra, zandra, emelie och amanda hos sara. Hon och sandra hade gjort massa mat och grejer, riktigt nice. =) Jag hade min nya klänning på mig, den är så söt!
Innan maten så berättade sara att alla hade fått en varsin lapp under sin tallrik, där stod det något man skulle göra under middagen och sedan efteråt så skulle alla gissa vad man hade. På min lapp stod det "Berätta allt du  vet om Harry Potter, du avgudar honom." HAHAHA! Så det var bara att pladdra på om honom. :) Sedan blev det efterrätt, glass med bär, banan och maräng. Wohoo! Så hade de hittat på lite lekar åt oss ;) Haha, de var störtkul!

   


Drog hem runt 01 igen. :) Väldigt rolig kväll!

Kommentarer
Postat av: Jonas B

Snygga miner där :p Speciellt Sandras, men hon är ju som hon är ;D

2009-02-08 @ 13:29:58
URL: http://www.jonasbergstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0