Change?

Varje gång jag hör ordet change, så tänker jag på President Barack Obama. När han pratade i tv, intervjuer osv  när jag var i USA så var det de han stod för, förändring. Och det var ju det de flesta amerikaner ville. Det var ganska kul, för att McCain hade väl inte direkt nått sånt från början och när de hörde/såg att Barack gjorde så och vann fler röster så började McCain med "Mina vänner.." och så fortsatte han snacka. Tyckte det var lite löjligt, det lät så jobbigt när han upprepade Mina vänner i början av varje mening.
Hur som helst, det jag egentligen skulle skriva om är min hårfärg. Haha, satt och tänkte på det nu, på att förändra mitt hår, och så gick tankarna över till engelska, så blev det change och då tänkte jag på Obama. Så då kunde jag lika gärna skriva några rader om honom.
Min hårfärg  var det ja, jag är sugen på att se hur jag skulle se ut som en riktig blondin, typ som Britney gör här;


 Frågan är bara om jag skulle passa i det? Vill så gärna prova! :D Haha, kommer säkert se sjukt ut, men ändå roligt. Jag har ju ganska mörka ögon, så de skulle nog se lite konstigt ut kanske, men hon har ju också bruna ögon! Samtidigt vill jag vara brunett, som jag var förr.. Usch vilken beslutsångest! Tror jag ska satsa på det blonda, man måste ju prova lite. ;)
Haha, får se vart detta leder. Och hur ljus jag blir! What do you think? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0