26 februari

Tiden går så fort, snart äre sommar!! jippiie ;)

Gårdagen ängades åt att vara på maxi. Fick börja jobba kl 1 istället för 16.30, så det var bra. Mormor och morfar kom igår också, de skulle sova över till idag, och imorse tog de med sig Anna tillbaka Sala för hon ska va där ett par dagar.
Snart kommer pappa hem och så ska jag hänga på in till stan, han ska på nått möte så då får jag ta hans bil resten av dagen. =) Blir nog en runda på stan och eventuellt lunch förhoppningsvis om jag hittar någon att äta med. :p

Sen ikväll så kommer Backyard Babies till Heartbreak. Jag funderar på att gå.. hmm, det är ju inte alls min musiksmak, men man kanske träffar på några roliga personer. ;) Får åka dit direkt efter jobbet isåfall.
Det var allt för nu. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0