16 februari 2009

Idag har det varit en slappdag, precis som igår. Vaknade vid 10, åt frukost och gjorde mig iordniing så åkte jag ner på stan. Träffade Jonte som skulle lämna tillbaka en bok på högskolan, så vi åkte dit först.
Parkerade uppe på Söder så gick vi ner till Nian, kollade lite affärer och åt mat. Kyckling och ris blev det, mycket gott! Efter det så kikade vi lite mer och sedan åkte jag iväg till sjukhuset och hälsade på farfar. Han fick åka dit igår för han ramlat hemma, och så blir han där ett par dagar till. Han mådde mycket bättre iallafall. :)

Åkte hem till Jonte efter det och kollade en film han hade laddat ner, Finland-Sverige från 2003 när Sverige ligger under med 4-1 och sedan tar sig tillbaka till ledning och vinner matchen med 6-5. Kul match faktiskt. :) När matchen var slut så kände jag att jag var lite småhungrig, så vi drog ner till Max och åt. :D mmm..
Eric och Johanna joinade också. :)
Sedan drog jag mig hemåt och här sitter jag nu och har snackat med masa folk på msn och facebook, bland annat med Linda.. Vi har eventuellt very nice plans framöver ;D Haha!
Nää.. nu ska jag snart sova och drömma mig bort till USA och om hur bra jag verkligen hade det där. =)
Imorron blir det också slappdag.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0