Varning för ett tråkigt inlägg...

Känner mig så himla deppig! Vet inte riktigt varför, men skulle tro att det beror på jobbet, jobbar som en galning nu innan jul och även efter. Är ledig Julafton iallafall. 'yey'
Blir helt borta i huvudet när jag jobbar så länge, det känns som jag har huuur mycket som helst att göra, även fast det är ganska lugnt. Känner av stressen hela tiden, inte ens när jag kommer hem kan man koppla av, för att jag vet att morgondagen kommer bli minst lika hemsk. Har ångest innan jag ska åka och jobba för jag vet hur påfrestande det är.
"Men du sitter ju bara i kassan och inte gör någonting", tänker många. Jag vet. Men jag får så fruktanvärt ont i ryggen och nacken av att sitta där hela dagarna, vilket man gör. Och ibland skulle jag bara kunna börja gråta, helt utan anledning! Har såklart aldrig hänt att jag börjat gråta, men ibland är det så jobbigt :/

Jag vet att jag inte ska klaga som har ett jobb över huvudtaget, men när det blir så pass mycket stress så blir det lätt så. Idag fick jag åka hem en timme tidigare, vilket var skönt.
Sen är det julafton om 2 dagar!!! Jag har ingen som helst julkänsla, knappt hunnit köpt presenter. Känns ju bra att få ta lunchen till att titta efter julklappar.. :(
Jag har inte varit med och klätt granen eftersom jag jobbade så sent. Det enda jag gjort som har något med julen att göra är att ha gjort ett pepparkakshus med Anna för nån vecka sen.
Imorgon jobbar jag 10-22, får försöka hinna med att städa efter det, för sedan kommer släkten på julafton. Kanske det är då julfeelingen kommer?



Men God Jul så länge. Hoppas att morgondagen blir bättre. Hoppas alla andra har mer julfeeling än mig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0