Straight through my heart

Först och främst: hockey!
Brynäs vann i torsdags mot Skellefteå med 6-0! (!!!) :D Och vann även idag mot Södertälje borta med 1-2. Riktigt skönt med 6 poäng på två matcher :)

- I början av veckan så fick jag en match med en familj i CA, hoppades på att de skulle höra av sig men jag hörde aldrig något, även fast de stod kvar som match på min inloggningsida. Efter ett par dagar försvann de, sen dagen efter så var familjen där igen! Och igår fick jag ett mail från mamman i familjen som är svensk och hon ska ringa mig imorgon eftermiddag. Hoppas det går bra :)
Förövrigt så har jag jobbat idag.. surprise surprise att jag jobbar helger va? uääh. Kollade schemat nu i december och jag har inte en enda helgdag ledig nu förrutom den imorgon! Kuljul...
Det var lika stressigt som vanligt idag, jag var ensam i cafét och jättejättemycket folk.
Fick iallafall en fin kommentar idag som gjorde mig lite gladare, en man kom fram till mig och sa "Jag tycker att du är jätteduktig som sköter allt det här helt ensam när det är så mycket folk!" Naaw. Haha, happy elajn!

Det är skitjobbigt att jobba massa helger när alla andra (de flesta) vänner är lediga, man glider ifrån varann så mycket när man inte har kontakt. Fick reda på av syster idag att Susa ska (ev?) flytta ihop med Thomas  i hans lägenhet och Sandra och Jonas i Susas.. Helt weird vad man inte hänger med ibland.
Anyways, sitter och lyssnar på bsb nu.. hehe, gillar verkligen Straight through my heart. Itz gööd.
Ska väl sova om ett tag. Är som sagt ledig imorgon, får se vad som händer mer än att jag ska vänta på samtalet från USA. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0