snooooow

Fick min efterlängtade sovmorgon till slut vilket var otroligt skönt! Vaknade vid 11 ungefär, låg och drog mig till 11.30. :) Gick upp och såg att det var väldigt mycket snö ute, vilket såklart är jättekul! Men ALLT behöver ju inte komma på engång ;) Kan ju vara lite kul att ha lite till jul också.
Efter att jag pulsat igenom snön och gett hästarna mat osv så åkte jag och mamma in till stan, hämtade Anna på skolan, mamma släppte av mig på Maxi för att köpa thaimat och sedan åkte vi hem igen. Var riktigt gott med thai! :)
Här kommer lite bilder på snön idag.



this is a part of our house

2 of our cars..and snow.. :p

on our way in to town

highwaaay.
Now I have to get ready for work. And yes, it's still snowing.. :)
All den här snön har alltså kommit sen igår eftermiddag och idag, var nästan ingen snö alls innan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0