Lucia

-ooooooooooch jag har jobbat.
Är helt slut i kroppen nu på grund av allt jobb i helgen. 8.30-18.30 igår och 9.30-19.
I torsdags var jag ledig och då var jag först på hockey på kvällen, Brynäs-HV. Brynäs förlorade tyvärr med 2-3, jag var där med Jonte, Verran, hennes kompis, Niclas och Tom. Efter hockeyn åkte jag ner på Söder till Lina och hennes kompisar där vi förfestade och sjöng singstar innan vi drog till Heartbreak :)
Blev en rolig kväll som dock slutade lite tidigt, vi drog hem redan vid 01.30 :p

I fredags var det Idolfinal, Erik vann såklart, vilket var helt rätt! :)

Igår efter jobbet så åkte jag hem till Sara som hade tjejmiddag hemma hos henne, alla andra skulle ut och festa efter förrutom jag och Stina.. höhö! Vi åt tacos, alltid lika gott! :) Jag åkte hem vid 21.30, var så himla trött och slut! De andra drog till Heartbreak senare på kvällen.



Imorgon stänger jag cafét. Jobbar tisdag också, sen ledig ett par dagar innan en jobbhelg på Maxi igen^^
-Och nej, inget nytt om usa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0