LEDIG!

Hello.
Idag var jag med Linda på stan och åt lunch :) Vi träffade inte på någon konstig gubbe idag iallafall, så det var skönt! Förresten så älskar jag mina uggs som jag köpte i LA förra året, de är så himla sköna och varma! (På tal om ingenting). 
Efter lunchen köpte jag några julklappar också.
Jag åkte hem, satt här vid datorn en stund sedan åkte jag med pappa in till Gevalia för att träna på gymmet de har där, det är riktigt fint faktiskt! Blev väl en timme där eller nått.
Efter det åkte vi till Maxi för att köpa mat. Även fast jag inte tränade hårt idag så kommer jag nog känna av det imorron iallafall, men det gör inget eftersom jag är ledig då också :)
Just nu har jag tittat på Paradise hotel, och nu är det House of wax, så jag ska titta på det :)
Chad Michel Murray är ju med! wooohoo! ;) Haha! Efter det blir det nog sängen, är ganska trött faktiskt..

Jag jobbar sen fre-lör-sön-mån-tis-ons och på torsdag är det julafton! Helt sjukt vad tiden går fort! Snart åker Lindson till NY/Boston också.. jag vill också! Jag SKA! :)
Ska förhoppningsvis hinna med en fest på lördag också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0