Juldagen

Igår var det Julafton! :D Fick allt jag hade önskat mig så jag är väldigt nöjd! :) Fick bland annat en plattång, pengar, presentkort, kläder och en ny ipod. Very good!
Mitt på dagen igår så kom mormor, morfar, morbror och kusin från Sala upp hit. Sedan åkte jag till stan för att hämta farmor och farfar. :) Klockan 15 blev det såklart Kalle Anka, och inte Anna Anka. Meen, vi spelade in det och tittade på det senare på kvällen, man kan ju inte låta bli! Jag tycker det är jätteroligt hur hon är och att så många hatar henne och hennes uttalanden. :) Och hennes snack om "Hollywoood", haha! Kulkul.
Ännu senare på kvällen tittade vi på The Hungover, så rolig! :D Love it!

Igår var det många som var ute och festade.. på julafton? Då ska man ju vara hemma med familjen! :) Hmm, hade jag varit ledig imorgon så hade jag dragit ut idag jag med som alla andra ;) Vet inte om jag ska ut imorron heller, får se om någon vill gå ut med mig. :) Om inte annat åker jag till hockeyn och tittar på Brynäs-Frölunda. Eller så åker jag hem och kollar på första JVM matchen? Många alvernativ.. :) Får se vart jag hamnar.
Hur som helst så har jag blivit sjuk, eller förkyld.. Typ ont i halsen, och hostar lite osv. Var nära på att åka hem tidigare från jobbet idag, orkade bara inte. Men jag stannade. Hoppas det är bra imorron :)

Med min fina Princess-tomteluva från Disneyland ;) Haha!
Just nu tittar jag på En prinsessas dagbok i brist på annat att göra, efter den är det Narnia.. Tänkte kanske titta på den med för skojsskull, aldrig sett den eller läst böckerna.
Åh! På tal om filmer, jag ska se Avatar nu snart också, den verkar så bra! :)

Sedan blir det sängen ganska tidigt. Jobb 8.30 imorron..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0