I need to breath in something new

So many people try to pull in me
pull at the same time
I know that you're not really here
but, your only in my dreams
I hope that you one day
will step out and come my way.

ye ye ye.. Ännu en arbetsdag är slut och nu väntar två dagars ledighet!! :) Så skönt!
Imorgon är det Nyårsafton! :) Ser fram emot det! Blir lugnt på dagen, ska kanske iväg till Gevalia och träna, sen på kvällen så ska jag iväg med Lindson hem till Elin i Hemsta. Blir mat och party där :) Kameran ska såklart följa med! Det blir nog riktigt roligt.

Brynäs spelade mot Linköping hemma i Läkerol idag, och vann med 6-3! Det trodde jag helt ärligt verkligen inte med så många skadade/borta i Kanada. Så det var riktigt roligt!
Inatt spelade även Sverige mot Ryssland i JVM. Sverige vann med 4-1, också lite överraskad där. Men det var roligt och jag satt uppe tills det var slut runt 02.30 någongång?
Sverige spelar en match till imorgon, vet inte mot vilka men det visar sig. :p
Hur som helst så slutar Brynäs 2009 väldigt bra tycker jag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0