Hockey

Kom hem från hockeyn för någon timme sedan. :)
Jag slutade jobbet typ 18, egentligen 18.30, men hockeyn började ju då så jag kunde gå lite tidigare. Brynäs-Frölunda, och Brynäs vann ganska överraskande med 5-2! 3-0 redan efter första perioden.
Åååh, det satt ett barn bakom mig som nog var den drygaste någonsin! Han kanske var typ 7-8 år? Han satt och SKREK HELA FÖRSTA PERIODEN. Jag bara satt och rös så fort han öppnade munnen för hans röst var inte okej.
"KOOM IGEN NU BRYNÄÄÄS! LÄGG PÅ ETT KOL VAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Ungefär sådär lät det konstant i första, sedan lugnade han ner sig lite iallafall. Usch.
Sedan har det varit snöstorm hela dagen, var superkul att köra i på E4an^^ Men det gick bra iallafall.
Idag var det även första matchen för Sverige i JVM. De mötte Tjeckien och vann med 10-1!! HA HA
Är Sverige bra eller Tjeckien riktigt riktigt dåliga? Får vänta och se matcherna som kommer, nästa är imorron :)
 

Imorgon ska vi till farmor och farfar för att äta lite mat. Sedan efter det blir det förmodligen Köpis en stund för att titta runt lite. Jag vet inte vad jag ska ha på mig på nyår :( Blir så less på alla kläder!!
Nej snart blir det sängen. Ledig imorgon ju! :D wohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0