Fredagsmys..

- Eller?
Njaa, jag slutade jobba 20.30 så något riktigt mys blir det inte. Är helt slut i kroppen efter den här dagen, haft ont i huvet halva dagen och har nu jätteont i ryggen och nacken. Massage please :) Skulle sitta sååå fint!
Anyways... slutar jag jobba 16 imorron, så det är skönt :) Efter det blir det fest! Förfest i Valbo hemma hos Hanna, sen vidare ner på stan. Ska försöka komma ihåg att ta med kameran, brukar ju bli ganska roliga kort såna kvällar. :p

Just nu sitter jag och tittar på 'Snygg, sexig & singel'. Sjukt kul :D Ska sova snart, lär försöka vara lite pigg tills imorron på jobbet iallafall. Det blir braaaaaaaaaa. Gud vad jag inte hade något att komma med idag...
Jo! Kan berätta en grej som hände på jobbet för några dagar sedan när jag stog i cafét. En gubbe kommer fram och säger: "De där får man inte säga i USA heller." (Han pekar och syftar på ordet foccacia, en slags toast som vi har)
Och jag bara vadårå?
Han säger: "Men lyssna på hur det låter.. foccacia.. (han syftade mest på focca som uttalas fokka) Det tyckte han var jätteroligt..
Brydde mig inte och tog nästa kund. Efter en stund kommer han igen och ska ha en korv, den här gången säger han att han hade sett ett program med Jay Leno där de sa att bilen Ford Focus hade gått jättedåligt i USA. Och jag frågade varför? Då han säger, "men dela upp ordet focus.. foc-us.." Ja, jag behöver nog inte skriva ut själva ordet. :)
MEN han nöjde sig inte med det, utan kommer ÄNNU EN GÅNG och ska ha kaffe.. och såklart kostar den 6:-, och jag säger "mm 6 kr.." Och han säger "Hehe, jaa du pratar bara sånt med mig du!"
Tyckte han var rolig.. Och jag var så less! Men sånt får man ta.. Bara vara trevlig liksom, men vissa gränser finns det ju faktiskt.
GOD NATT! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0