AVATAR

Hello.
Jag kom hem för en stund sedan från stan. Var ju på bio med Linda, Avatar! Den var superbra! :)
Haha innan bion så var det ett par som hade fått olika platser, fast på samma rad, de hade varsin kant på rad 8 som vi också satt på. Så var det en ledig stol mellan mig och det paret som hade tagit platserna och bara hoppas på att de andra som faktiskt hade de platserna inte skulle komma? Det andra paret kommer och killen som redan sitter där frågar nästan rakt ut om inte de kan ta de platserna istället x) När de har betalat för att få sitta tillsammans liksom. Killen ber mig fråga vidare om det är okej för alla på rad 8 att flytta ett steg till vänster så alla kunde sitta med dom ville. Linda skickade vidare till killarna bredvid henne.. men längre än så kom det inte, killen gick och satte sig på hans egentliga plats. Haha! Blev lite konstigt där.. Men han kanske lärde sig att beställa biljett i tid nästa gång ;)
Som sagt var bion jättebra, Linda såg den för andra gången.. Tack för att du följde med! ;D
Imorgon är det jobb. Bara jag inte blir sämre med förkyldningen nu så.. :( Vill ju vara frisk på nyår!
God natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0