9 days to go..

- tills julafton alltså :) hehe..
Jag kom hem från jobbet för ett tag sen! Segt att jobba till 22.15, men det gick bra.. Tror jag hade en kund sista 30 minuterna? :) Men jag och Emmy underhöll oss med att damma av frysdiskarna^^
Idag var det även lite action på jobbet! Inte varje dag ;) Haha! En tjej snattade för runt 2000 kr, och hennes mamma visste förmodligen också om det eftersom hon inte verkade bry sig när väktaren pratade med henne.
Polisen kom, var där ett bra tag.. snatteriet blev till stöld eftersom det gick över 800 kr(?) Var en heldel saker alltså. :p
Så det blev lite tidsfördriv med allt det. När vi stängde så blev det helt mörkt inne i affären, förmodligen en timer eller nått som stängdes av automatiskt, så det blev mysbelysning ;)

Imorgon är jag ledig och ska äta lunch med Lindson :) Hoppas vi inte träffar på samma gubbe som förra gången bara.. ;) Haha!
God natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0