2009

Hello.
Igår kväll somnade jag vid kl 22, tror jag drömde något som gjorde att jag vaknade jag trodde det var morgon. Så jag slog på tv'n och tittade på klockan på mobilen, 02.00 var den. Haha, hade bara sovit 4 timmar och kunde sova 8 till, vilket var otroligt skönt! Vaknade igen kl 10.00. Började jobba 12 och slutade 19.30. Inget speciellt att säga om det, normal dag bara.
Inatt är det den tredje JVM-matchen som jag hade tänkt att se på. Sverige-Ryssland, blir spännande. :) Påtal om hockey så spelade Brynäs mot Modo igår borta, stackars Mads Hansen fick hela ansiktet krossat såg det ut som.. Läskigt när sånt händer. Så, ännu en skadad.. hur ska det gå nu då?
JVM-matchen börjar iallafall 24.00 så jag ska försöka hålla mig vaken tills dess. :)

Eftersom att jag inte har något bättre för mig nu så tänkte jag dra en såkallad '2009-lista', snodd från kenza. Orkar inte ta med alla saker, men några iallafall.
1. Gjorde du något du aldrig gjort förrut?
-Jag åkte utomlands ensam med en kompis/ar för första gången. Och inte bara en gång utan 4! :)
2. Höll du några av dina nyårslöften?
- Jag hade nog inga.. vad jag kan komma ihåg.
3. Vilka länder besökte du?
- Mallorca, Turkiet x2, Norge :)
4. Är det något du saknat 2009 som du vill ha 2010?
- USA... :D höhö
5. Bästa köpet?
- Alla mina resor som jag gjort, har varit värt varenda krona! :) Haft superkul!
6. Vad spenderade du mest pengar på?
- Alanya. Om man räknar båda resorna. Eller ioförsig, resorna över huvudtaget.
7. Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2009?
- Oj.. så många, men bland annat Infinitiy, Hotel room, I know you want me, Down, Bitch, Keep you much longer och så vidare. :)
8. Favorit program på tv 2009?
- Scrubs!!, 2½ Men, Mammas pojkar, Gossip. osv :)
9. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
- Fyllde 20! Så jag var på systembolaget, 3 gånger tror jag :) Haha! På kvällen kom det massa folk hit och festa. :) Hade väldigt roligt!
10. Vilken kändis var du mest sugen på?
HA! Easy.. Taylor Lautner! ;) Helt klart.
Åh, nu ska jag ner och kika om det är något bättre på tv än Scarface. :)
Hörs.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0