20 dec 09

Guud vad roligt det var igår! :) Det var jag, Linda, Carro, Hanna, Caroline, David och Mange hemma hos Hanna.  Har många bilder därifrån, men ska försöka välja ut några. ;)
Haha, spelade in typ 4-5 filmer igår också, och i varje film så spelas Higher med Erik Grönwall.. haha! Är det inte någon som sjunger på den så är den i bakgrunden. :p
 

 

 

 

 
Så, det var några. ;) Efter bussresan drog vi till Heartbreak och det var inte några problem att komma in. :) Var riktigt roligt där och vi drog hem lite före 02, Caroline, David och Hanna gick till Max ännu tidigare, så kom vi efter. Men jag köpte en kebab på vägen dit, sen åkte jag hem:)
- Är jättetrött just nu och ska börja jobba kl 15 idag. Tycker synd om Hanna som skulle iväg och jobba vid 11(?), de skulle nog jag inte klarat :p Men nu blir det slappa och ta det lugnt tills jobbet.

Kommentarer
Postat av: Mange

Fan lyckades jag inte radera alla;)

2009-12-20 @ 19:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0