10 december

Igår var jag med Sandra, hämtade henne hemma. Sedan åkte vi till stan, träffade på syster Anna. Efter det gick vi och åt på Nian, blev en sallad för mig. :) Vi åkte därifrån vid 16 tror jag, sen till IKEA en snabbis innan vi åkte hem. Resten av dagen gjorde jag inte så mycket.
Idag sov jag till 11.. skönt :p
Tagit det lugnt nu på dagen, bara varit på systemet eftersom jag ska ut med Lina ikväll =) Men innan det så ska jag på hockey! :D Brynäs-HV.
Fick även ett mail idag.. another no... Blir så less! Men man måste ju se framåt och tänka att det inte spelar någon roll var man hamnar utan att familjen är bäst. :) Det löser sig tillslut!

Ikväll medans jag är på hockey så är det sista avsnittet av Mammas pojkar, synd att jag missar det men jag får titta på tv3 play imorgon :)
Efter hockeyn så åker jag och möter Lina på Söder, förfestar innan vi drar till Heartbreak. Blev ju sån tidig hemgång sist jag var där.. Haha! That's another story.
Påtal om ingenting... Vart är snön???!! Mitten av december snart ju och ingen snö :( Läste på Aftonbladet att det var ca 38% chans att det skulle vara vitt ute på julafton..deperimerande.
Hur som helst, nu sitter jag och lyssnar på gamla Westlife låtar (haha) och väntar på att klockan ska gå så man kan börja göra sig iordning snart. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0