1 december! (!!!!!!!!)

Time goes waaaaaaay to fast!

Anyways, sov till kl 11 ungefär, vilket var riktigt skönt! Men strax därefter så fick jag ont i huvudet :/ Blev en alvedon där. Var hemma och tog det lugnt tills jag började kl 16. Idag var det även minusgrader ute! Så nu kanske det kommer snö snart :)
På jobbet var det likadant som vanligt, slutade 21.
Eftersom jag vet att mina föräldrar läser här så kan jag passa på att säga vad jag vill ha i julklapp :p
Har bara kommit på två saker än.. men det kommer nog mer snart ;)
 
En ny ipod (blå!!) eftersom min förra har försvunnit :P Och PENGAR såklart! Behövs alltid ;)
Sen vill jag ju ha den gröna Canada goose-jackan också.. men den kan jag nog räkna bort.. Inte många som betalar 6000:- för en jacka?? ;o
-Brynäs spelade mot Timrå idag i Sundsvall. Blev oavgjort, 3-3. Boring!! ;/ Hoppas jag får följa med till Läkerol på torsdag! :) Nu när jag är ledig och allt! Inte gått på jättelänge ju :)
Ska nog gå och lägga mig snart..kanske


Kommentarer
Postat av: Lisa

åh vad spännande :-) Lycka till med allt och hoppas att du får en dunderfamilj!

2009-12-02 @ 02:06:12
URL: http://ettlivsomaupair.blogg.se/
Postat av: Anna M

du kan få köpa min ipod, har en blå 16 gb ;p

känns lite onödigt att ha både en ipod och en iphone :)

2009-12-09 @ 16:01:46
URL: http://annamosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0