New shoes!!

Mahaha, I LOVE my shoes! Förstår inte riktigt varför jag tycker om skor så mycket? Men så kan det vara ;)
Hade ställt klockan på 09.00 imorse, så vaknar jag 5 minuter innan 9! Så har det vart ett par dagar nu, att jag vaknar någon minut före alarmet. Weird...Kanske börjar få resfeber?
Men i vilket fall så tog jag det lugnt, åt frukost osv innan jag drog till Köpis, köpte lite saker till Alanya, det var då jag råkade gå förbi Scorette och blev 800 kr fattigare. Usch vad man gör av med pengar egentligen! Men det är väl därför man ska ha det, för att göra av med? ;)
Efter Köpis så åkte jag och jobbade, började kl 12 och slutade 19.25. Vanlig dag i cafét. Samma sak imorron, fast har 8-17 då. Så hinner jag packa det sista innan vi åker imorron natt! iiiih! :D Ska bli så fruktansvärt roligt och otroligt skönt!! Love it!
Bjuder på ett par bilder från Los Angeles, me and a lifeguard ;D Haha!
 
Ska sova snart, förhoppningsvis dröjer det inte allt för länge innan jag är i USA igen. ;) Saknar´t! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0