Heartbreak igår!

På en torsdag ja.. och jag jobbade idag :D Började inte förrän 16 så det var helt ok!

På min lediga dag igår så sov jag till 11.30, riktigt skönt att få sova ut! På eftermiddagen åkte familjen ut till Siv i stugan och hälsade på, hon kom hem i måndags. :) Fikade osv.. hundarna fick bada =)
Efter det så åkte vi hem, jag bytte om och fixade så åkte jag till Linda i Andersberg, började förfesta lite där så skjutsade hennes mamma ner oss på stan senare. Drog till Mingel och Bar som 2 killar hade hyrt, de var två bröder som fyllde 18 och 20, så de hade party. :) Massor med folk där som man kände/visste vilka de var så det var skitkul :D Strax efter 24 drog jag, Linda, Stefan och Thomas till Heartbreak, de andra kom efter =)
Hade riktigt roligt!

 

 

 
Ungefär sådär såg det ut :) Nu ska jag sova, har några jätteroliga dagar framför mig, jobbar 8.30-18.30 både imorron och söndag, sen stängning cafét måndag och tisdag :(
Men tisdagnatt åker vi till Alanya! :D Undra när jag ska ha tid att packa?! :o
Natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0