DAY OFF!

Och det är såå skönt! Har inte gjort nånting idag alls! Legat hemma och solat :)
Igår efter jobbet så skyndade jag mig hem, duschade och fixade för att sen hämta upp Susa och dra in till Boulongern där Erika, Thomas, Martin, Fredde, Sara och några andra som jag inte minns namnen på var. :) Var där och spelade lite kubb och hade skitroligt, tills myggen kom... Då drog vi hem till Thomas på Söder och stannade där en stund innan det var dags för krogen. Kom väl dit vid 24 ungefär, till Goya var vi och som vanligt när man kommer dit vid den tiden så äre knappt nå folk där, alla kommer mellan 00.30 och 01. Mötte Niclas, Alex och massa andra där också, riktigt roligt! =) Bäckis var där också, inte helt nykter.. haha! När Goya stängt blev det en hamburgare på Sibylla,  var sjukt hungrig!
Men det var iallafall en riktigt rolig kväll!

Nu har jag, Jonte, Johanna och Eric äntligen bokat en resa! Den 26 augusti åker vi till Alanya! :)

The poolarea :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0