5 augusti 2009

Har jobbat idag, började inte förrän 16 så det var ganska skönt. Fick desto mer tid att tänka, vilket kanske inte alltid är helt bra, fick ta en tur med bilen en sväng och lyssna på väldigt hög musik en stund. Hjälpte inget vidare.
Hur som helst så var jag hos Linda i förrgår och skrev i lite (massa) papper, hann en bit på vägen iallafall :) Medans vi satt där så ringde min telefon... de var ett -08 nummer.. jag svarade.. -" Hej jag ringer från Aftonbladet, tidningen Klick, är det du som är Elin?" -"öööh aa..?" I det ögonblicket kom jag på att jag skickade bilden på mig och Hef till dom för väldigt väldigt längesedan! Och de ville publicera den! xD Haha! Hon bad om min adress för hon skulle skicka biobiljetter, det tackar man ju inte nej till ;) Sen sa hon "Jag måste ju fråga, hur kom det sig att du träffade honom?" Så vare bara att berätta den historien igen.. :p Inte mig emot ;D

Så jag och Hef kommer vara med i Klick ganska snart :p  Haha! =)
Imorron efter jobbet ska jag hem till Jonte med Johanna och Eric och kolla på utlandsresor, blir förmodligen Alanya :) Hoppas på party imorron också!! =D
Nu väntar jag bara på att pappa ska komma hem med donken så ska jag sova sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0