15 dagar kvar till Alanya

Hoppas tiden går riktigt fort nu! Känner att jag verkligen behöver komma iväg. Bort från Sverige.
Sen har jag tänkt väldigt mycket med det här med aupair grejen på sista tiden, och just nu känns det inte mer än självklart att jag ska åka! Så jag har suttit och fyllt i massvis med papper...
Kommer sakna min  familj och mina vänner så fruktansvärt mycket, men de finns förhoppningsvis där när jag kommer hem igen. Det är något jag måste prova iallafall, skulle vara otroligt häftigt att komma iväg! All by my self. Läskigt, men kul.
Annars händer det inte mycket i mitt liv, det enda jag ser fram emot nu är ju Alanya. Så jag jobbar på alla andra dagar, förrutom imorron då jag är ledig! :) Får se vad jag hittar på... stan kanske.
→ Förhoppningsvis har jag flyttat till California i höst/vinter, så slipper ni mig, suckers..









I´m worthless without you, incompleate  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0