14 augusti -09

Idag har jag jobbat, 13-20, skönt med sovmorgon. :)
Gävle Marinfestival började idag också, jag kommer nog inte hinna med det då jag jobbat både idag och ska jobba hela dagen imorron (8.30-18.30) så det blir fullt upp. Gillar inte riktigt att börja 8.30 när man är i cafét på lördagar och bara har 1½ timme på sig att göra och fixa allting innan öppning kl 10. Hinner aldrig ta rast så blir den första rasten på lunchen kl 13. Men man får stå ut :) Hur som helst, Marinfestivalen kommer jag nog inte hinna med, direkt efter jobbet imorron blir det att skynda mig hem, duscha och fixa sen in till stan igen och hem till Stefan som har utflyttningsfest i hans lägenhet. :p Haha! Massa andra roliga kommer också, så det blir nog nice! Förhoppningsvis krogen sen också. :)


Jag åt en ny choklad som pappa hade med sig igår, Crisp'it!

 

Hade lite halvtråkigt på kvällen igår, därav bilderna ovan.. :p
Är så sugen på att festa idag med, men tyvärr så går ju inte det ;o Festa järnet imorron istället ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0