VIVA SUNRISE

Det hotellet ska jag och Susanna bo på när vi åker till Mallorca den 9 maj! Bokade och betalade resan igår när jag var hos henne. Det ska bli så skööönt att komma hemifrån igen. Det behövs!
Hoppas på bra väder så vi kan bli bruna och fina till sommarn. =)

Idag fick jag äntligen min efterlängtade sovmorgon! Men den  blev inte så lång.. 9.30 bara, men det var skön..T! ;D Haha, jag drömde nått konstigt också.. om nått piratskepp tror jag. Hände massor med saker iallafall. x)
Tog det lugnt på förmiddagen sedan åkte jag och pappa till GRS och kollade 150 hoppningarna.
Har inte gjort så mycket mer än så. Blir lugnt ikväll också tror jag, men man vet aldrig ;)



Får väl se hur mycket användning vi får av spanskan. Men med BL som lärare så har det nog tyvärr blivit så att det mesta har försvunnit. Ni som inte haft henne, be happy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0