12/4

Gårdagen var ganska hård, jag som tyckte jag var väldigt duktig som gick och la mig vid 22 eftersom jag skulle upp och börja jobba kl 6. Men jag kunde inte sova! Hatar sånt...så vet man att man ska upp om inte så lång tid.. och så ligger jag och tänker på för mycket. Både bra och dåliga saker. Hur som helst så somnade jag efter nån timme, men blev väckt av ett sms från lilla Jonte kl 02.20, som berättade att han kommit hem från krogen, jag som också ville ut! :/ Två minuter senare ringer en annan och vill prata.. Haha, men det gjorde inget, trevlig pratstund. :p Sen hann jag sova en liten stund till innan alarmet på klockan ringde och det var dags att masa sig upp ur mina supersköna säng. :/ Jobbet flöt på bra och jag slutade 12. Upptäckte att det var otroligt varmt ute, och det var bara att byta till sommarkläder när man kom hem. Satt i solen en bra stund, somnade till och med! Helt slut, gick och la mig i sängen en stund..
Sedan snackade jag med lite folk på msn, Marielle och massa fler skulle ut, så jag hängde på. Förfest i Sörby blev det, tog bilen in och tänkte kanske dricka på Goya sen, men jag orkade inte vara kvar, var så otroligt trött och ville bara hem och sova.. Så det var det jag gjorde, skjutsa ner dom på stan så drog jag sen. Får ta igen det en annan dag ;)
   
      
Idag sov jag ut ordentligt! Det behövdes verkligen :) Hade inget planerat idag så jag, pappa och syster åkte ut till bland annat Engeltofta och kollade lite, väldigt fint väder idag också :D
  
Väldigt mysig idag. :)
Sedan när jag kom hem så ringde jag Sandra så drog jag hem till henne och klippte och färgade håret på henne. Hon, Sara och Emelie åker till Cypern imorron. De kommer få det så härligt! ;D
Imorron är jag också ledig, ska sova då också, och sedan blir det kanske köpis en sväng. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0