TJAA

Igår var jag äntligen lite ledig, men fick inte sova för det. Upp klockan 6 och göra sig iordning och ta bilen in till stan och sedan bussen mot Stockholm med syrran. Framme vid 9.30, affärerna öppnade 10, men det gjorde inget, roade oss så gott det gick. :) Haha, vi var inne på Carlings så fastnade jag vid en tröja som det stog "DIE BRAT DIE!" på, och så kommer han som jobbar där.. -"Jaså, du är lite sugen på en DIE BRAT DIE -tröja? :) " kunde nästan köpt en, men gjorde de inte.. Det blev ett par linnen, en t-shirt, ny plånbok och ett par solbrills. :)
Var hemma runt halv 8 igen, satt mig här och hann inte va hemma mer än 1 timme innan jag drog med Susa för att kolla film hos Viktor inne i stan. Ruuuligt! =)
Blev inte så sent eftersom jag jobbat idag. 9-16.30, helt okej tid, har ändå inte haft nått annat för mig. Så nu sitter jag och väntar på mat, sedan ska jag iväg till Susa och så ska vi kolla film och kolla resa. ;) Kommer bli asnice!
På måndag kommer Sandra och Sara hem också! =) De verkar ha det roligt iallafall, de har ringt och trackat mig mitt i natten.. xD Onyktra antar jag.. ;)

Hörs, dipshit ;D haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0