Sista april

Kan ju börja med att berätta vad jag gjort de senaste dagarna.. - jobbat. När jag inte har jobbat så har jag bara vart hemma och tagit det lugnt. Alex va här och kollade på film i.. måndags tror jag det var.
Igår efter jobbet så åkte jag till Köpis, mötte Sandra där så gick vi runt och kollade lite.. =) Blev lite saker, men inga nya kläder. :/
Hittade iallafall en present till Jonte som fyller på söndag egentligen, men ska ha fest på lördag ;) Blir nog roligt! Synd bara att jag jobbar varje dag fram tills jag och Susannna åker till Mallis nu..varje dag fram till 9 maj (!!!!!) crazy.
Efter köpis igår så var jag hos Viktor och kollade film, blev Bad Boys, lite hockey och lite Roomservice =)
Idag ska jag också jobba.. surprise surprise! 11-15, så det är helt ok iallafall.

Kväll vet jag inte riktigt vart vi ska, hem till Martin tror jag. Men jag har ingenaning om vart han bor.. men det löser sig. Så blir det väl krogen efter det skulle jag tro.^^ Tar nog med min kamera ikväll också så det blir lite roliga bilder att lägga  upp :)
Ruuuuligt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0