Kul att se att fler börjar fatta vilket lag man ska spela i ;)

Igår var Jonte här och kollade film med mig. Blev Benjamin Button igen.. :)
Idag har jag bara jobbat, kom nyss hem.. 6-16. Det är otroligt hårt att börja så tidigt på morgonen, men kommer man upp ur sängen så brukar man piggna till allt efter som.
I veckan händer inget speciellt, ska jobba och ta det lugnt. Tänker på Sandra och Sara som är på Cypern nu, de har de nog väldigt bra ;) Lite avis.. :p

Såg nyss att Brynäs gjort klart med Somervuori från Färjestad och Läck från Leksand idag. Även flera som haft kontrakt som gått ut har skrivit på för en säsong till. Vet inte om jag skrivit det tidigare men även Kahnberg från Frölunda är också klar för Brynäs. Så vi får väl se hur det kommer gå säsongen 09/10.
Hoppas på det bästa, såklart. =)

Nu ska jag bara slappa, kolla tv, lyssa på musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0