Home alone

och jag har trååkigt! Har jobbat hela dagen, slutade 19.30 och då åkte jag till Susa som hade fått tax-free katalogen, så vi bläddrade lite i den och kollade samtidigt lite på Talang 2009. Sedan åkte jag hem.. har inprincip sutti här sen dess. :p "hejjagharingetliv"... Haha! Nää, men jag ska faktiskt åka och hämta mamma och pappa lite senare. Sitter och roar mig med tvn och spotify. =)
Imorron ska jag ut iallafall. Ska bli riktigt skoj! Heartbreak tror jag Susa hade bestämt av någon anledning ;) hehe...
Ska kanske hinna med en promenad imorron också! :) Känner mig faktiskt duktig! x) Blir kanske ett stopp på kunsum för en glass.. sitter aldrig fel =)

Mallorca närmar sig! :) Jääklar vad  underbart och roligt vi ska ha!






The way you make me feel inside, butterflies, goosebumps, euphoria


Kommentarer
Postat av: Linda

Dj::en är henke i min klass...tydligen

2009-04-24 @ 23:26:08
URL: http://felindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0