Heartbreak 9 april

Igår jobbade jag som sagt till 19, bara hem och göra sig iordning och sen åka iväg igen. Drog till mitt kära Sätra och hem till Eric, där var även Johanna, Jonte, Maja och Helena :) Vi småfestade lite och spelade spel.. man skulle rita och det är jag ju inte direkt bäst på, men det gick ändå. :)

 

Vid 22 tog vi bussen ner på stan för att ta stämpel, orka inte stå i kö senare. ;) Så tog vi bussen tillbaka till Sätra igen, vi klarade det inom 30 minuter tror jag det var. Festade lite till när vi kom tillbaka, och sedan tog vi 23.30 bussen ner igen. Den här bussresan var roligare.. 


Hur som helst så kom vi ner på stan tillslut. Jonte hängde på sina nyfunna spanska polare medans vi andra nästan sprang till Heartbreak. Bara visa stämpeln och gå in, härligt! Inne på Slick såg allt ut som vanligt, väldigt mycket folk och roliga vänner. ;)
Kom hem runt 02.30 och slocknade direkt.. Vaknade av alarmet kl 8 och det var dags att gå upp att jobba..^^ Usch vad trött jag var, men det vart lätt värt det. ;)
Ikväll ska jag bara ta det lugnt, börjar jobba 06 imorron så.. :) Leeedig söndag. Wohoo! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0