aouch

Jag måste helt seriöst vara den sämst tränade personen i världen? Har fortfarande massa träningsverk sen i lördags! Brottningen igår hjälpte inte direkt.. ;) Haha! Drog in till stan igår och kollade film, blev någon konstig krigsfilm först.. så vi bytte till Twilight. Den var helt ok. :) Sedan kom jag på att jag var nog ganska hungrig ändå, efter att bara ätit korv med bröd på dagen, så det blev Max.. Nattmat.. haha! Thank you :) Körde i driven och käkade där hemma. Kollade lite tv osv. Fan, jag som inte hade tänkt va kvar så länge.. men det var roligt ;) Somnade direkt när jag kom hem.
Började jobba 10 idag, och vaknade av mig själv kl 7.10?! Var så sur att jag inte kunde somna om så det blev lite tv. På jobbet var allt som vanligt.

Lugn kväll. Lugn vecka blir det.. kanske. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0