26 april

Gårdagen slutade väldigt tråkigt, men det gick bra tillslut.
Men jag börjar från början. Igår var jag ledig, slappade lite i solen, det var jättevarmt igår! Kanske hur skönt som helst! Åkte ner till fba och köpte glass. Det var typ det enda jag gjorde på dagen, sedan hem och fixa och hämta upp Sandra och Jonas och drog iväg till Andersberg. Gick upp till Zandra och Tommy som förövrigt hade 6-7 illrar springandes runt en :p Hehe, tillslut kom Susanna, Stina, Sara, Thomas och Fredde också, vi drog till en äng där vi satte oss och grillade, drack och hade allmänt trevligt. Väldigt roligt faktiskt! =) Fortfarande väldigt varmt ute var det!
Men runt 21 försvann solen och vi tänkte dra oss hemåt till lägenheten igen, men så blev inte läget. När Susanna skulle resa sig så trampade hon snett på något sätt och fick knät ur led :/ Såg själv inte vad som hände, men det var otroligt läskigt, men samtidigt visste man att man var tvungen att vara lugn och så var det bara att ringa ambulans. Det tog en satans tid för den att komma, men tillslut så.. Jag och Stina tänkte åka med i ambulansen, men det var bara en som fick det.. så Stina gjorde det så tog jag bussen. Fick Thomas och Fredde med mig också. Fredde hade ju massa dricka kvar som man ju inte kan ta in på sjukhuset så han lämnade påsen utanför vid en stolpe. :p Precis när vi kom så hade Susa fått åka till röntgen, så vi satt där och väntade tills det var klart. Hon mådde mycket bättre och hade fått morfin så det inte gjorde så ont. Efter en stund fick hon ett par kryckor och kunde åka hem, Stina hängde på dom. Jag hängde på Fredde och Thomas ner på stan till Freddes lägenhet, Zandra, Sara och Tommy kom också dit efter en stund. Satt mest och snackade lite i typ en timme kanske innan jag drog hem.
Här är några bilder från kvällen innan den blev som den blev;
             

Och på tal om ingenting så har jag smakat nya chokladen som kommer i sommar. Har bara smakat jordgubbschokladen, och den var helt ok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0