22 april

Hej!
De senaste 2 dagarna har jag jobbat, första veckan på mitt vikariat :) Det har gått hyfsat bra hittills i cafét, får hoppas det fortsätter! Försöker komma ihåg vad jag gjorde efter jobbet igår, men har inget minne av det..Haha! Förmodligen var jag bara hemma och kolla tv eller nått annat mega skoj ;)
Idag har jag varit ledig iallafall, men gick upp tiiidigt ändå, skulle va hos frissan kl 8. Inte okej tid, men det gjorde inte så mycket. Så jag åkte dit, fixade kaluffsen och ringde Jonte som nyss hade vaknat runt 10.. Drog hem till honom, lämnade bilen där och så tog vi hans bil till återvinningen där han hade massa skräp att slänga. Det gick fort, sen åkte vi ner på stan för att käka. Ställde bilen vid slottet och gick ner till nian. Blev sallad för mig och Kina/Thai (?) för Jonte. :p
Sedan åkte vi hem till mig så gick vi en lång promenad runt Forsbacka, det var skönt faktiskt. =)
Så var det så varmt och skönt ute så när vi kom tillbaka hit så satte vi oss ute med datorn och lyssnade lite musik. Helt nice!
Sedan gick vi in och kollade lite tv. Blev MTV, Top Chef (?) och lite cops-avsnitt. Har varit lite av en flumdag, men såna behöver man också ;) Imorron är jag också ledig, får se om jag kanske drar ner på stan då. 
 
yeye, nu ska jag dra och köpa nått att äta.
see ya. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0