1 april

och jag har inte blivit lurad..vad jag vet iaf.;) Hehe.. jobbade idag 7-12, väldigt skönt men samtidigt otroligt jobbigt att ta sig upp så tidigt! Allt gick bra idag iallafall.
Igår ringde de från willys och sa att jag fick jobbet, så nu äre inte så lång tid kvar på maxi. Kul med nya saker!
Idag ska jag även på aupair-möte på folketshus. Klockan 17 börjar det, och sedan åker jag och Linda direkt till Läkerol för att se J20 finalen! Brynäs möter HV. Vinner Brynäs idag så får de guld, vinner HV så blire en till match imorron tror jag det var. :)
Sen är det klart att Kahnberg från Frölunda kommer till Brynäs också. :) Kul att han insett vilket lag det är som gäller nu;) Haha! Och Lindbäck ska till Timrå, och Carlsson till Chicago.

Funderar på om jag ska åka ner på stan en snabbis innan mötet och kolla lite...Kanske fika med någon.. Ska kolla upp det.:) See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0