tjaa :)

Har jobbat på förfullt idag. Inget speciellt med det, eller, tiden går så mycket fortare nu när jag är ute på golvet och plockar varor! ;o tjoff så hare gått 3 timmar bara sådär! Det är bra! :)
Efter jobbet så ringde jag Linda, hon var redan på maxi så jag mötte henne där nere, köpte chips & cola :D Tänkte åka hem, men så kom jag ju på att Brynäs spelade idag så vi åkte förbi Läkerol och tittade lite. :)


Sen åkte vi hem... åt macka, sen kollade film, Get Smart heter den, ganska kul faktiskt! Så nu sitter vi här vid varsin dator, ska nog sova snart, iallafall jag.. är aptrött! Får se vad vi ska göra imorron, kanske drar in till stan en sväng. =)
God Natt. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0