The weekend

Hallo.

Usch vad jag är seg på att blogga nu för tiden. :p Men det händer inte speciellt mycket i mitt liv som är värt att skriva om. Man jobbar på som vanligt bara, har fått en fast tid nu också så det är grejt. :)
Igår så gjorde jag inget speciellt på dagen, sov ett bra tag iallafall.. typ 1 :p På kvällen drog jag till sandra & dingtuna. Jag & sandra skulle dra in på krogen! :D Satt hemma hos henne ett par timmar och snackade & drack lite, sen kom stina och hämtade oss runt 22. Hon skjutsade in oss till stan, vi mötte stefan vid Olearys så drog vi hem till marcus, där danne också var. Satt i deras uterum och pratade massa, trevligt. =)
Lite mindre trevligt var när jag skulle öppna en flaska men skar mig på glaset på nått konstigt sätt.. :/ Blödde som satan gjorde det iallafall & jag hamnade på toan ett tag för att försöka stoppa det. Första tanken när jag såg det var ´oh no, det måste sys!´ Vilket det nog borde ha gjorts, men jag vågar inte... Drog på ett plåster så fick de duga.
Gick ner på stan efteråt. Drog till Hang Loose, väääääääääääääärldens kö och jag trodde aldrig vi skulle komma in! Men det gjorde vi. Hade skitskoj där inne & träffade massor med folk!

Ska nog sova snart. Worka imorron.. 17-21- something..Sova ut imorron =) pusspuss

Kommentarer
Postat av: bitte

ha en trevlig kväll

2008-09-16 @ 21:18:11
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0