Take a bow

Loooooooooooooooooooove that song! Har lyssnat på den i flera dagar nu, tröttnar inte. :) Lika med Kat Delunas Run the Show, och No Air med Jordin Sparks & Chris Brown. Great songs!
Förrutom att lyssna på de låtarna så har jag jobbat ganska mycket, typ hela helgen... -.- I lördags jobbaed jag till 17.30, ringde Stefan som sa att jag skulle hämta dom inne i stan (Stefan, Marcus, Danne & Sammy.). Gjorde det och sedan åkte vi tillbaka till Maxi och köpte maaat! Massa kött som vi skulle grilla :D Drog hem till mig, och började göra iordning maten, och de började dricka.. :p Vi hade köpt nå grillspett(ä?) xD och nån slags flinastek/revbensspjäll. Det blev gott, ellersteken började brinna och vi såg det lite försent, så den blev svart.. men det gick ändå ;p haha! Plockade undan allt, satte oss i vardagsrummet och snackade och drack massa. (Jag drack snaps!) haha! x) Det tog lite tid med det gick ;)
Satt och snackade och hade skoj ett bra tag! De tog en taxi härifrån runt 23.30, in till stan & Hang Loos. Kunde tvärr inte följa med eftersom jag skulle jobba dagen efter.. :/
 



      Sen så har jag bara jobbat idag, och ska jobba imorron... 10.00-19.00...YEY.. -.- usch.. Dags för en dusch och sen blire sängen. pjuss ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0