Sala 27, Västerås 28 september

Igår (lördag) åkte jag och syster till Sala, EMD of course. :) Hehe, åkte till mormor & morfar som bor där och hängde ett tag innan alla andra kom. Visade sig att kusin + morbror var där, trevligt! Åt lite mat (lasange! mm..) innan Linda & hela gänget kom, (Fia, Lotten, Micks, Mickis, Emelie, Sassa, Carro, Cissi). De var hungriga så vi drog till nått ställe på stan där.. :p De som satt där inne kollade lite konstigt på oss, var lite högljudda kanske..oops.. haha!

Efter de ätit klart och jag kollat på sporten (Brynäs vann mot Rögle!! :D 3-4 på bortaplan!) drog vi tillbaka till rummet, började göra oss iordning medans vi 'kollade' på bingolotto, Fagge var med! Men vi missade honom eftersom han spelade så sent och vi hann gå ner på klubben då. Men iallafall, medans vi väntade på det så kom alla tjejer upp till vårt rum, partajade lite och snackade massa.. =) Sängen var askul, och Linda fick ryck när vi skulle ner?! Haha!
Gick ner, gled in lite smidigt där, slapp betala inträde med, tack! :) Han som var DJ där var sjukt söt!
Stog framme vid scenen ett bra tag, och killarna kom på vid 00.45 eller nått sånt (?) Folk var ganska störda, en del armbågar i ryggen och så.. inte så kul alls. :/ Jag drog efter Tokyo iaf, när de hade ett par låtar kvar. Orkade verkligen inte! Gick och drack vatten, sen träffade jag på Lotten & Cissi i trappen, sedan kom allihopa dit också, när spelningen var slutt. Killarna kom, Danny: Men shit jag är jättesvettig! Elin: Men det gör väl inget....Så får jag en riktig bamsekram och tro mig, han var svettig! Haha! *plask plask på ryggen*  Danny: Vad len du är..*tar på armen..* asså jag är ju mest klibbig..Lotten stog och snackade med Matte om massa saker.. Jag frågade lite om deras USA-resa, hur de hade vart på flygplatsen osv... Så kom Lotten på att hon var hungrig, kände samma sak, men inget hade öppet då. Iallafall så drog Matte in till de andra och var social, sen kanske 10 minuter senare så kommer han tillbaka med 3 st mackor åt oss!! Sjukt snällt av honom! Linda: Ska du rama in osten, Lotten? xD Hahaha!
Sen runt 02 bestämde jag mig för att dra 'hem' till mormor & morfar och sova där. =) Vaknade runt 9 dagen efter, käkade frukost osv, fixade iordning mig och gick å mötte Linda som skulle åka med oss till Västerås på signering. :) Drog iväg vid 12 nångång, de var såklart försenade, men men. =) De sjöng All 4 love, Jennie, Alone & For you, sen signering.. Kul att stå och trängas med massa äckelmammor som vill 'att deras barn ska få komma fram före'.. USCH!
Ehm... Erik började snacka massa konstigt.. "Vad ska ni göra efter det här då? Vad ska ni göra hemma? Allmänt slappa eller..? Hmm... men det var skoj iaf!
De var jättesöta, som vanligt! Lämnade Linda & gänget kvar där, vi drog tillbaka till Sala, mormor bjöd på pizza! Hämtade upp min bil, så åkte jag & Anna hem. Ska föröska ladda upp lite bilder på bdb nu... Sen sova! Ska upp och jobba 6 imorron! :o God natt!

Kommentarer
Postat av: Linda

thanks för helgen, frugan ;D tssh <3

2008-09-28 @ 21:48:27
URL: http://felindas.blogg.se/
Postat av: anna

haha roligt roligt kan man säga ;) Danny fatta typ inte än vad jag sa till han om Sala ahha (a)

2008-09-30 @ 10:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0