Borlänge & Sandviken

Igår blev jag väckt av mobilen som jag ställt.. Skulle hämta Linda & Lotten vid tågstationen (förrästen så har jag köpt en bil!). Åkte & tankade först... det gick bra. :p När jag hämtat dom så åkte vi hem, fixade iordning oss och åkte till Borlänge & Kupolen, gick förbi scenen först och tittade lite... folk där redan, vi var framme kanske 11.30 (?) och de skulle signera 14. Så vi drog till donken (LINDA ÅT INTE! :o ) Trodde det var nå fel på henne..Efter det gick vi och kollade i lite affärer, och fastnade på Wedins, de visade en Hugo-film! haha vette fan vad den hette.. kanske Hugo? Skitsamma, tecknat iallafall, där satt vi och tittade ett tag. Gick mot scenen, och ställde oss på andra planet, så man såg lite bättre. :) Jessica & Ronja kom också efter ett tag!
Marcus Fagervall skulle köra sin nya singel & singera före. Det var kl 13, så vi kollade på det.. väntade på att killarna skulle komma, men det visade sig att det bara var ED där, M var på bröllop, men skulle komma till S-viken på kvällen, så Lotten blev glad! =) Vi väntade till sist med att gå upp, hälsade osv, sen drog vi hemåt i min bil. ;)
Käkade såklart tacos när vi kom hem, fixade iordning oss på nytt, och sedan drog vi till Sandviken & hotell Princess för att kika på EMD igen. (Klubb gig)
Hade väldigt skoj på hotellet innan spelningen! Alla var ganska flummiga... När jag skulle dra ner till stället så åkte jag samma hiss som Matte, som då hade kommit från bröllopet. Haha, det var ganska kul, han frågade hur gammal jag var, så sa jag 19. Och han bara: Aah, men de är 18 årsgräns här va?
- Aa de äre, sa jag.. M: Vilken tur! Då har ju du inte några problem att komma in! E: Ehm, asså, det kan vara ett problem...på mitt körkort ser det inte ut som att det är jag... men jag hoppas jag kommer in. M: Får jag se körkortet!
Haha, så stog han och kollade på det jättelänge, och stog och rabblade upp mina mellan namn osv...sen drog han in. :)
-Och jag drog in på krogen, väntade på Linda, Jessica & Micks också. Fyfan vilket tryck det var längst fram! Har nog aldrig vart med om nå värre... det slår till och med på Lotus i Uppsala! Då äre illa. :/ Sjukt varmt! Haha, Linda gjorde en klockren grej där ;D yeah!
Efter spelningen så drog vi direkt ut, och in på hotellet...Satt i lobbyn ett tag, gick in på rummet, och sedan ut igen. Möts av en gråtande Saga i korridoren...
Så sjukt tråkigt att de skulle behöva bli sådär! Onödigt. Större delen av kvällen ängades åt att trösta Saga & försöka hjälpa till de andra också så gott det gick.
Efter 1-2 timmar verkade läget lugnt och jag & Linda åkte ner till lobbyn där det festades rejält. E: 'Jag ska fan nita henne "! Haha x)
Erik stog och snackade om det mesta, så kollade han på mig, och började kisa med ögonen så säger han: Du har så otroligt vackra ögon! Jag vill också ha bruna ögon! Matte hade även rakat sig under ögonen ? xD ehm... Anyway, så drog vi med Erik i hotellkorridoren, så började han snacka massa saker om Coldplay konserten! Och började visa massa saker de gjorde osv.. =) Sen hände det massor med roliga saker! Badkar ? ;) Haha! Danny tycker iallafall att Erik har sjukt dålig smak när det gäller tjejer.. Kan faktiskt hålla med. :) Runt 04.00 kände jag att jag började bli trött... så vi sa hejdå till alla, och så snackade vi lite med Danny.. D: Men om du och jag *pekar* åker hem till dig, så får man tårta, fika, kaffe.. Linda: Vadå, ska du hem till elin och dricka kaffe? D: Jaa! Hon är ju kaffeElin! Haha, sa godnatt iallafall så somnade vi nog ganska fort tror jag...hehe..
Några timmar senare, typ vid 7 vaknade jag av att Linda & Lotten snackade, och de började få bråttom till bussen som gick 7.30.De gick och jag sov kvar där helt själv på rummet, fick veta sen att de missat bussen & kommit tillbaka till hotellet för att äta frukost. Så hade de åkt senare. Mamma kom och hämtade mig runt 10 tror jag, har bara slappat idag. :) Najs!

Blir väl kolla film & äta chips ikväll. =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker synd om dom ju :/ ONÖDIGT säger jag bara. uscha

2008-09-21 @ 17:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0