2 september 2008

Många drömmer om massa olika saker.. Jag drömmer just nu om 2 olika saker.. Ingen av dem är väl egentligen omöjlig, men man vet aldrig heller hur det kan bli i framtiden. Jag inte bara sitter och dagdrömmer om det, utan även drömmer på nätterna..I drömmar är det så bra, för det blir (oftast) som man önskar, och som man vill ha det i verkligheten.
Just nu kan jag bara räkna dagarna och hoppas på det bästa med allting, det börjar ju verkligen närma sig..
Inatt drömde jag om en som aldrig ringde.. Den drömmen var kanske hur bra som helst! Man vill bara återuppleva det igen, igen och igen.. Förhoppningsvis kanske man drömmer ungefär samma sak igen, men den drömmen kan även aldrig komma tillbaka.
Drömmar kan vara helt underbara, och vara sånna som man aldrig vill vakna upp ur.. Men tyvärr så måste man tillbaka till verkligheten.. och undra just varför man inte ringde själv?
Eller undra om det där samtalet från utlandet någonsin kommer att komma, och kommer det vara positivt? Så just nu kan jag bara sitta här och undra...Har inget att göra på dagarna nu när jag inte jobbar heller så det är trist.. :/

Hate that I love you so...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0