What a day!

Dagen har vart ganska jobbig.. eller strssig.
Började jobba kl 9 idag, slutade 19.30. Körde järnet till Läkerol för att kolla sista matchen innan jag åker. :)
Kom precis när andra perioden började och hade missat Emil Sandins 1-0 mål, men det gjorde inte så mycket.. det kom ju 4 till ;)
Maha! Hittade bästa parkeringen också! På VIP-parkeringen precis vid utgången, thnx =)
1-0 Alexander Sundström
2-1 Alexander Sundström
3-1 Daniel Widing
4-1 Jonathan Granström
5-1 Emil Sandin


När det var 2 minuter kvar av matchen så ställer sig alla i Läkerol upp och applåderar åt Brynäs. Tittar runt och jag blir alldeles tårögd! Senast man såg Gävle och Läkerol/Gavlerinken så på var ju nästan i finalerna mot Modo 98/99.. Sista matchen på hur länge som helst!! :'/ Sorgligt ju...får hålla koll på Brynäs därborta! Brynäs utökade iallafall serieledningen och har nu 27 poäng. =) Tror Brynäs spelar mot Frölunda den 15 november också.. jag kommer hem den 16'de. DAMN!! Jag som vela se Honken igen... :/ Han kommer förhoppningsvis fler gånger..

Ledig imorron och vet inte riktigt vad jag ska hitta på... åker till köpis kanske, eller stan. :) yeye..hey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0