Dyra hus...

Igar var jag i Westfield century something... Ett kopcenter helt enkelt! :) Var dar sjalv och vandrade omkring, var inne pa MaxMara for skojsskull bara, sa borjade de som jobbade dar snacka med mig, och tyckte jag hade fina klader pa mig(?) De fragade vad jag kom ifran, sa fragade de om jag var en dansare och en skadespelare... Sa att nej, det var jag inte.
Men pa natt sett tror jag inte de trodde pa mig, for de tyckte att jag skulle prova alla klader som fanns i affaren x) Haha, massa dyra klader som jag verkligen inte hade rad med. Men jag hangde pa, och det var ju roligt :p Var dar i kanske 30-45 minuter, hon som hjalpte mig med alla klader osv gav mig hennes kort ifall jag skulle komma tillbaka o hon inte var dar eller natt sant^^ Kul iaf :p
Efter det sa akte jag till en villa i Bel Air och la mig och solade, kanske hur fin utsikt som helst! :o Var dar i ca 2 timmar, innan jag akte tillbaka hit och slappade. :)
Idag har vi vart och kollat pa forhandsvisningar av hus som ska saljas, det forsta var otroligt stort! Var 9 sovrum+11 badrum. Det kostade 38 miljoner dollar, dvs ca 280 miljoner kronor!! :o Sjukt stort, varsta slottet!
Sedan var det lite mindre hus vi kollade pa, men de var ju fortfarande stora!  Efter det blev vi hungriga, och akte till siv's kompis restaurant, Good Stuff heter den, han bjod pa mat :D Valdigt snall!

                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0