Huntington Beach



Holly & me...Igar var jag och 4 andra pa Huntington Beach. Sam och Mari kom hit och hamtade mig sa akte vi mot stranden. Stannade och at pa ett mexicansk stalle, at na tacos..Da kom det en kompis till dem dit...kommer inte ihag :) A vad hon hette :p Akte vidare allihopa till Alex. Han hade nyss vaknat sa vi vantade pa honom i hans vardagsrum salange.
Jag, Mari & den andra tog Sams cab till stranden, en BMW.. skitsnygg!  Sam & Alex tog Alex bil.
Kom fram till Huntington Beach o det var sa fint! Boysen bytte om o sa tog vi surfing bradorna och gick ner till stranden! Det var kallt i vattnet sa jag kom aldrig i :p  Jag, Mari o den andra gick och tittade lite i affarer och kopte smoothies. Supergott! :D Tog massa roliga kort ocksa x)  Sedan akte vi tillbaka till Alex, sa akte vi vidare mot Piren, kollade i affarer och blev bjuden pa en corn dog, det var faktiskt ganska gott! Tittade i surfaffarer osv.. Riktigt rolig dag!
Vi ska hitta pa natt senare i veckan ocksa, kommer bli kul! Idag ska jag till ett kopcenter och tiitta lite. :p

byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0